Publisert av: landhundeklubb | mai 3, 2010

Presentasjon av cavalieren Michael

Litt om mine hunder, denne gangen Cavalier King Charles spaniel-hannen min, Trixita`s Unique Romance,  » Michael «.
Vi har ligget litt i dvale i vinter, har ikke vært så aktive i utstillingsringen, men nå er vi snart på god vei tilbake.

» Michael »  har vært litt sein i utviklingen, så jeg har valgt å vente litt med han. Men nå skal han snart få sjansen igjen, da jeg syns han har kommet seg i kropp og hode. Han vil nok bli å se i utstillingsringen i løpet av sommeren.
Michael er født 05. 06. 2007 og deleies med kennel Trixita i Skien. Han har bodd hos meg siden han var 8 uker gammel.

Guro.

.

(lagt ut av wm Bente)

Legg igjen en kommentar

Kategorier

